Proef op de som!

Over Online Marketing is en wordt veel geschreven. Bijna dagelijks zie ik berichten voorbij komen die allemaal beweren dat dat de manier is om omzet te laten groeien via internet. Heel interessant allemaal, maar werkt het ook voor de kleine bedrijfjes of voor mij als zzp-er? Meten is weten, dus waarom zou ik het niet proberen. Ik neem de proef op de som!

Meer betrokkenheid = meer bereik = meer bezoekers naar de website!

Deze woorden zijn de meeste niet onbekend, maar de vraag blijft altijd ‘hoe krijg ik meer betrokkenheid?’ Ik heb hier een artikel over gelezen en zij beweren met hun strategie dat je met een minimaal budget – en een lange adem – ongekend veel kunt bereiken. En dat allemaal via Facebook!

Proef op de som!

Daarom start ik met de strategie die ik via Postplanner gevonden heb. Het is een strategie die zich volledig op Facebook zal afspelen. Het succes zou zitten in de combinatie van artikelen die je plaatst en met welke regelmaat. Op mij komt het over als een overkill aan artikelen, maar zal het toch gaan proberen! Het is niet voor niets een proef op de som!

Via mijn blog houd ik je op de hoogte van de ontwikkelingen!